24/7.365 Of Me..And Only Me.

Monday 6 June 2011

I was raised with food, food and....food ya'll !!

hi ya'll...mmg dah cukup sinonim kalau penang dicalling2 sebagai syurga makanan..hmm..kekadang tu ikut selera tekak memasing la ye tak?
tapi one thing for sure la,kalau kita kat penang ni..mmg takkan mati kebuloq la..sbb kat sini,bleh kata setiap 5 langkah ja ada kedai makan..suma terbaeekk dari ladang..(jgn dok try plak jalan lima langkah and stop k ya'll)hahaha..so apa kata aku nak buang masa crap tentang alat pengenyang perut ni..
anda kenalkah apa ini?pernahkah anda melantak benda alah ini sehingga meleleh kuah dari bibir?pernah?anda mmg terbaeeekkk punya! inila pasemboq atau (pasembur) dalam bahasa sopan..haha..kalau nak try,antara yang terbaik,ada kat padang kota or rondabot gurney..


hmm..lapaq la plak talk2 about eating ni..haha.dah macam slipper dah english aku.but nevermind ya'll..
now nak promote plak tempat aku.kat sini hari2 full..bukak hari2 kecuali rabu ja.. ni la tempat dia..CHAR KOEY TEOW TELOQ AYAM DIBASUH..haha..tu la spesel dia..kat sini depa basuh teloq,tempat len??wallahhualam..kihkihkih..tapi mmg terbaik la..untuk aku suma terbaik..basi pun terbaik..tapi apa kata korang try sendiri..




and last of the lastly,tak lengkap gelaran syurga makanan atau food paradise tanpa trademark penang iaitu? cer teka cer teka??..ya betul!15 ratus markah untuk anda..jawapannya..NASIK KANDAQ! this are my fav hitting spot for carriage rice ya'll (nasi kandar)..terbaeek di penang.
kalau korang dah try kat sini and kata tak sedap,aku syorkan korang pi kedai sparepart,mintak lidah baru..maybe taste baru skali..haha..sebab taste korang dah takleh pakai..


ok la ya'll..just sekadar nak membuang masa aku update korang dengan benda2 ni...


yang penting kita enjoy..hehe..


peace ya'll..